FAQ

1. Verzending en Bezorging:

1.1. Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?

Bij een bestelling boven €50.- is de verzending gratis. Hieronder hanteren we een tegemoetkoming in de verzendkosten van €4.95

1.2. Wat is de geschatte levertijd van mijn bestelling?

Wij proberen iedere bestelling zo snel mogelijk uit te leveren. Verf is nagenoeg altijd direct uit voorraad leverbaar. Datzelfde geldt ook voor de kussens. De levertijd van verlichting kan echter variëren. Indien een lamp niet direct uit voorraad leverbaar is hanteren wij doorgaans een levertijd van 3 tot 4 weken.

1.3. Leveren jullie ook internationaal?

Wij kunnen ook leveren op een adres in het buitenland. Neem even contact met ons op voor een aangepast verzendtarief.

1.4. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, dat kan. Bij het betalen van je bestelling kun je kiezen; opsturen of afhalen. Afhalen kan bij onze winkel in Valburg, Tielsestraat 55 tegen reguliere openingstijden. Je kunt ook even met de winkel bellen om e.e.a. af te stemmen.

1.5. Kan ik de verzending van mijn bestelling volgen?

Ja, dat kan. Wij werken met MyParcel. Zodra jouw zending bij de vervoerder wordt gescand, ontvang jij een e-mail met track & trace. (Bewaar deze e-mail goed, want hierin staat ook de link naar een eventueel retourlabel.)

2. Bestellen en Betalen:

2.1. Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Wij werken met iDeal. Hier kun je zelf je eigen bank selecteren om de betaling online te verrichten.

2.2. Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren nadat ik deze heb geplaatst?

Nadat je een bestelling hebt geplaatst en van ons een bevestigings e-mail hebt ontvangen, kun je jouw bestelling niet meer online wijzigen of annuleren. Neem dan contact met ons op en dan lossen we het samen op.

2.3. Hoe kan ik een cadeaubon gebruiken bij mijn bestelling?

Deze mogelijkheid is in ons systeem (nog) niet geïntegreerd. Will je graag een cadeaubon gebruiken bij het verrekenen van je bestelling, neem dan even contact met ons op. 

2.4. Ontvang ik een factuur bij mijn bestelling?

Ja, je ontvangt een factuur. Deze wordt aan je pakketje toegevoegd.

3. Retouren en Ruilen:

3.1. Kan ik mijn bestelling met verfproducten retourneren?

Verfproducten die op kleur gemengd zijn kunnen niet geretourneerd worden.

3.2. Kan ik mijn bestelling met niet op maat gemaakte producten retourneren?

Ja, dat kan. Je kunt producten binnen 14 dagen retour zenden via onze retourlink. Deze retourlink vind je in dezelfde mail als waar de track & trace in staat.

3.3. Wat zijn de kosten voor een retourzending?

De kosten voor retourzendingen zijn voor eigen rekening, behalve als een zending kapot of beschadigd wordt geleverd.

3.4. Wat moet ik doen als ik een defect product heb ontvangen?

In geval van breuk of schade aan een ontvangen pakket, neem dan even contact met ons op. Dat kan per e-mail via webshop@depotstal.nl of bel met de winkel op 0488 431 831. 

3.5. Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg na een retour?

Zodra wij jouw pakketje retour hebben ontvangen en deze beoordeeld en verwerkt hebben, storten wij per omgaande het bedrag terug op jouw rekening. 

4. Klantenservice:

4.1. Hoe kan ik contact opnemen met jullie klantenservice?

Dat kan per e-mail via webshop@depotstal.nl of bel met de winkel op 0488 431 831

4.2. Wat zijn jullie openingstijden voor de klantenservice?

Dat zijn de reguliere openingstijden van de winkel. Wij zijn geopend van donderdag tot en met zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur. 

4.3. Kunnen jullie mij helpen met technische vragen over verlichting?

Ja, maar natuurlijk. Neem contact met ons. Wij helpen je graag!

4.4. Hoe kan ik advies krijgen over verfkleuren?

Op de webshop vind je onder het kopje Verf een tabblad met verfkleuren. Hier vind je ook inspiratiefoto’s over hoe je kleuren zou kunnen combineren. Tevens kun je bij ons een gratis kleurenfolder bestellen. Wil je een uitgebreid verf- of kleuradvies, dan nodigen wij je graag uit voor een bezoek in onze winkel. Advies geven is een van onze sterkste punten en vinden we leuk!

4.5. Hebben jullie een nieuwsbrief waarop ik mij kan abonneren?

Die hebben wij zeer zeker. Op onze website vind je de link waar je je kunt aanmelden voor onze nieuwsbrief. 

4.6. Bieden jullie interieuradvies?

Het geven van interieuradvies is een van onze kernkrachten. We helpen je maar wat graag. Neem even contact met ons op om een afspraak in te plannen. Op die manier weten we zeker dat we alle tijd hebben om jou van een goed interieuradvies te voorzien. Voel je welkom!